Обговорення єдиних вимог (стандарту) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП

Обговорення єдиних вимог (стандарту) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП

Кожен центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) – обличчя місцевої влади.

Важливою складовою ефективної роботи ЦНАП є формування його позитивної, унікальної репутації.

Основною метою розробки Стандарту є суттєве підвищення рівня культури обслуговування та ефективності роботи ЦНАП, що дозволить забезпечити задоволеність їх відвідувачів.

Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг (далі – Стандарт) – це збірка правил, вимог та рекомендацій щодо якісного обслуговування відвідувачів ЦНАП, що розроблені Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно з Офісом реформування адміністративних послуг (Проект EDGE) та за підтримки Програми USAID “Лідерство в економічному врядуванні” з урахуванням практичного досвіду впровадження таких стандартів центрами надання адміністративних послуг – членами Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг.

Стандарт рекомендовано до застосування центрами надання адміністративних послуг усіх рівнів по всій території України.

Встановлені в цьому Стандарті норми і правила спрямовані на:

  • створення комфортних умов і доброзичливого ставлення до відвідувача;
  • формування та підтримку позитивного іміджу ЦНАП.

Використовуючи інформацію, що наведена в Стандарті, адміністратор зможе чітко та правильно будувати діалог з відвідувачем, щоб останній залишився задоволений.

Стандарт є основним інструментом адаптації нових співробітників у колективі. Цей інструмент дозволяє чітко структурувати процес роботи з відвідувачем при обслуговуванні.

Переглянути обговорення проект Стандарту на сайті Мінекономіки

Переглянути текст Стандарту

Переглянути презентацію Стандарту

cnapadmin