Як у ЦНАП організувати отримання відомостей із ДЗК?

Офіс реформи адміністративних послуг (EDGE) продовжує практику розробки та поширення покрокових алгоритмів дій (з прикладами документів, які необхідно розробляти, та вимогами спеціально уповноважених органів влади для обладнання (автоматизованих робочих місць)), щодо запровадження надання певних адміністративних послуг в центрах надання адмінпослуг (ЦНАП).

З прийняттям Закону України від 10 грудня 2015 р. № 888 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг” (далі – Закон), адміністратори центрів надання адміністративних послуг та уповноважені посадові особи виконавчих органів місцевого самоврядування отримали можливість надавати відомості з Державного земельного кадастру (зокрема, Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку).

Державне підприємство “Центр державного земельного кадастру”, як адміністратор ДЗК, здійснює заходи, спрямовані на виконання вимог Закону, зокрема, надаючи відповідний доступ до ДЗК.

Звісно, забезпечення реалізації цих повноважень передбачає дотримання певних вимог щодо технічного забезпечення та рівня освіти у адміністратора (уповноваженими посадовими особами виконавчих органів місцевого самоврядування), але задоволення потреб жителів відповідної громади є набагато ціннішим. Тому місцева влада має бути зацікавлена у пошуку шляхів виконання вказаних вище вимог та забезпечення надання цих послуг.

Представлений Алгоритм було розроблено з урахуванням матеріалів, розміщених на офіційному веб-сайті Центру Державного земельного кадастру (http://dzk.gov.ua/?page_id=355)

Сподіваємось, ця інформація стане вам у нагоді.