Як у ЦНАП організувати послуги з видачі посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів?

Як у ЦНАП організувати послуги з видачі посвідчення водія та реєстрації транспортних засобів?

В жовтні поточного року в Києві стартував пілотний проект з реєстрації транспортних засобів та видачі посвідчень водія через міський Центр надання адміністративних послуг.

В рамках цього проекту через центр надання адміністративних послуг (ЦНАП)  надаватимуться такі послуги:

  • обмін старого посвідчення водія на нове;
  • отримання нового посвідчення водія у зв’язку з втратою чи викраденням;
  • обмін посвідчення водія у зв’язку зі зміною особистих даних власника;
  • державна реєстрація нового транспортного засобу (без огляду експерта)
  • перереєстрація транспортного засобу у зв’язку зі зміною анкетних даних власника (без огляду експерта).

Тож відтепер переоформити всі документи у зв’язку зі зміною анкетних даних громадян можна за одне відвідування ЦНАП.

Так при зміні прізвища заявник одразу зможе отримати ID-картку, перереєструвати водійські права та транспортний засіб. У разі зміни місця реєстрації, зареєструвати місце проживання, а також перереєструвати техпаспорт та номерні знаки.

          З метою полегшення розуміння процедури та вимог для запровадження надання зазначених послуг через ЦНАП, Офіс реформи адміністративних послуг спільно з Київським міським ЦНАП (Департаментом (Центром) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)) підготували відповідний алгоритм дій.

Сподіваємось він буде корисним усім ЦНАП, що мають на меті запровадження у себе послуг Сервісних центрів МВС України.

Детальний опис алгоритму:

  1. Підписати Узгоджене рішення з Регіональним сервісним центром МВС України (РСЦ) (примірна форма додається).
  2. Отримати в РСЦ технічні вимоги та специфікацію до обладнання та програмного забезпечення на виконання вимог організаційно-технічного рішення щодо методики розгортання типового робочого місця зовнішнього користувача модулю ЦНАП (зазначені документи необхідно отримувати індивідуально оскільки їх наповнення може змінюватись).
  3. Отримати доступ до інформаційних ресурсів Національної автоматизованої інформаційної системи Єдиного державного реєстру МВС України (лист-звернення до РЦС пишеться в довільній формі).
  1. Провести процедуру закупівлі програмно-апаратних комплексів (вартість одного комплексу складає орієнтовно 205 тис. грн., програмного забезпечення - орієнтовно 1750 грн./одне робоче місце).
  1. Отримати від РСЦ затверджені в установленому порядку інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг; зразки заяв на кожну адміністративну послугу; розрахункові рахунки та розміри плати.
  2. Видати розпорядчий документ щодо визначення відповідальних осіб за приймання та зберігання бланкової продукції. Звернутися до РСЦ щодо передачі на підставі Узгодженого рішення бланкової продукції (лист-звернення пишеться у довідній формі). Забезпечити отримання бланкової продукції (накладні, акти прийому-передачі).
  3. Ознайомитися з процедурою надання послуг безпосередньо в сервісних центрах Міністерства внутрішніх справ (теорія та практика) (лист-звернення до РСЦ для проходження навчання/практики пишеться у довільній формі).

cnapadmin