Громадський моніторинг якості адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції України
Звіт містить результати громадського моніторингу якості адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції України. Моніторинг було проведено в жовтні – грудні 2015 року в Одеській, Харківській, Львівській, Дніпропетровській областях та місті Києві громадською організацією «Центр політико-правових реформ» (далі – ЦППР) у співпраці із іншими громадськими організаціями в рамках грантового проекту «Громадський моніторинг адміністративних послуг Міністерства юстиції України як дієвий механізм впливу на їх якість» за підтримки Проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Справедливе правосуддя».
Метою моніторингу є оцінка рівня задоволеності громадян адміністративними послугами, які надаються Міністерством юстиції України. На виконання поставленої мети було проведено опитування користувачів відповідних адміністративних послуг, виявлено переваги та недоліки у користуванні такими послугами та сформовано рекомендації з метою поліпшення якості надання адміністративних послуг Міністерством юстиції України (далі – Міністерство юстиції або Мін’юст). В звіті представлено аналіз даних за результатами опитувань у пілотних регіонах проекту та місті Києві, ілюстративну інформацію (візуалізації) у вигляді таблиць, схем та графіків. Також у звіті представлено обґрунтовані рекомендації щодо шляхів поліпшення якості адміністративних послуг та підвищення рівня довіри громадян до державних органів та Міністерства юстиції України зокрема.