Єдині вимоги (Стандарт) якості обслуговування відвідувачів ЦНАП
Переглянути презентацію Стандарту
Основною метою розробки Стандарту є суттєве підвищення рівня культури обслуговування та ефективності роботи ЦНАП, що дозволить забезпечити задоволеність їх відвідувачів.
Основні завдання запровадження стандарту якості обслуговування відвідувачів:
- реалізація клієнтоорієнтованого підходу при обслуговуванні відвідувачів;
- підвищення якості обслуговування відвідувачів і якості послуг, що надаються;
- створення системи контролю строків і якості надання послуг відвідувачам;
- організація регулярного «зворотного зв’язку» з відвідувачами.
Дотримання адміністраторами Стандарту гарантуватиме відвідувачу, що незалежно від того, з ким саме із адміністраторів ЦНАП він спілкується, він отримає обслуговування найвищої якості.