Кращі практики обслуговування громадян стали нормами

Кращі практики обслуговування громадян стали нормами

Кращі практики обслуговування громадян стали нормами

Опублікована Постанова Кабінету Міністрів від 14.08.2019 №714, яка вдосконалює надання адміністративних послуг. Проєкт Постанови був розроблений Мінекономрозвитку спільно з Офісом реформи адмінпослуг (проєкт EDGE).

Мета – підвищити якість та доступність адмінпослуг, адже через мережу центрів надання адмінпослуг (ЦНАП), яка станом на 01.07.2019 налічує 796 ЦНАП по всій Україні, щодня отримують послуги 57000 громадян. 6% українців – люди з особливими потребами.

«Все починалось з розробки інформаційно-інструктивних матеріалів щодо організації взаємодії між центральним офісом ЦНАП та його територіальними підрозділами / віддаленими робочими місцями. Саме під час роботи над цими матеріалами ми дійшли висновку, що набагато ефективніше буде подати цю інформацію саме через відповідний нормативно-правовий акт. Керівництву ЦНАП простіше керуватись в роботі офіційним документом аніж рекомендаціями. До того ж, Урядовий документ можна використовувати як обґрунтування перед керівництвом РДА або міськими/селищними/сільськими головами та/або депутатами. Так і народилась постанова Кабінету Міністрів про внесення змін до Примірного Регламенту та Положення про ЦНАП», – Олександр Андрєєв, керівник сектору з розвитку ЦНАП Офісу реформи адміністративних послуг, що діє при Мінекономрозвитку за підтримки проєкту EDGE та Уряду Канади.

Таким чином, адмінпослуги будуть простими та доступними:

  1. Для жителів ОТГ та віддалених населених пунктів: територіальні підрозділи ЦНАП, віддалені робочі місця адміністраторів, робота старост тощо);
  2. Для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп: обслуговування вдома, безперешкодний доступ до приміщень ЦНАП, місце для колясок, пандуси, поручні, зручне інформування, у т. ч. шрифтом Брайля, обладнані санітарні кімнати тощо);
  3. Для кожного відвідувача: платіжні та інформаційні термінали, попередній запис в чергу, зони очікування, телефонні консультації, скриньки та книги відгуків тощо).

З текстом Постанови та змінами, що додаються, можна ознайомитись тут: http://bit.ly/2ZbUZHo

З кращими  практиками забезпечення комфортних  умов  для осіб з інвалідністю в ЦНАП можна ознайомитись тут: http://cnap.in.ua/cnap_comfort

Зі станом розвитку мережі ЦНАП за І півріччя 2019 року можна ознайомитись за цим посиланням:  http://cnap.in.ua/monitoring-1-half-of-2019/

Наша сторінка у Фейсбук: https://www.facebook.com/poslugy.reform/

 

Valeriia