Громадський моніторинг якості адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції України

 Переглянути аналітичний звіт

Звіт містить результати громадського моніторингу якості адміністративних послуг,  які надаються Міністерством юстиції України. Моніторинг було проведено в жовтні –  грудні 2015 року в Одеській, Харківській, Львівській, Дніпропетровській областях  та місті Києві громадською організацією «Центр політико-правових реформ» (далі –  ЦППР) у співпраці із іншими громадськими організаціями в рамках грантового проекту  «Громадський моніторинг адміністративних послуг Міністерства юстиції України як  дієвий механізм впливу на їх якість» за підтримки Проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Справедливе правосуддя».

Метою моніторингу є оцінка рівня задоволеності громадян адміністративними  послугами, які надаються Міністерством юстиції України. На виконання поставленої  мети було проведено опитування користувачів відповідних адміністративних послуг,  виявлено переваги та недоліки у користуванні такими послугами та сформовано рекомендації з метою поліпшення якості надання адміністративних послуг Міністерством  юстиції України (далі – Міністерство юстиції або Мін’юст). В звіті представлено аналіз даних за результатами опитувань у пілотних регіонах  проекту та місті Києві, ілюстративну інформацію (візуалізації) у вигляді таблиць, схем  та графіків. Також у звіті представлено обґрунтовані рекомендації щодо шляхів поліпшення якості адміністративних послуг та підвищення рівня довіри громадян до державних органів та Міністерства юстиції України зокрема.