Як організувати в ЦНАП оплату за надані послуги

Друзі,

відвідання центрів надання адмінпослуг (ЦНАП) засвідчило велику потребу у роз’ясненні ситуації з наданням супутніх послуг в ЦНАП.

В зв’язку з цим, Офіс реформи адміністративних послуг (EDGE) започатковує роз’яснювальну кампанію з інформування ЦНАП про можливі шляхи забезпечення клієнтоорієнтованого підходу при обслуговуванні відвідувачів таких центрів.

Законом України “Про адміністративні послуги” (ст.15) передбачено можливість надання супутніх послуг у приміщеннях, де розміщуються ЦНАП, інших приміщеннях, де надаються адміністративні послуги.

До супутніх послуг відноситься, зокрема, виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг.

Єдиними обмеженнями, при цьому, є  заборона:

– відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адмінпослуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів;

– надавати платні супутні послуги суб’єктами надання адмінпослуг, ЦНАП.

Практика показала, що на місцях в багатьох випадках супутні послуги або взагалі не надаються, або надаються вкрай в урізаному вигляді.

Такий стан речей не дозволяє забезпечувати ефективну роботу ЦНАП. Ефективна  робота ЦНАП має полягати не тільки в якісному наданні безпосередньо адмінпослуги, але й в якісному обслуговувані. Останнє мало б включати в себе і задоволення потреби, наприклад, у виготовлені копії документів або здійсненні платежу за отримання адмінпослуги.

Треба взяти до уваги, що з 29 грудня 2015 р. Законом № 888 було скасовано норми щодо необхідності проведення конкурсу для добору суб’єктів господарювання з метою надання супутніх послуг.

Тому забезпечення надання супутній послуг є одним з ключових моментів при комплексному обслуговуванні відвідувачів ЦНАП.

Детальніше ознайомитись із порядком організації оплати послуг через POS-термінали в ЦНАП