Cтворення ЦНАП окремою юридичною особою: варто чи ні?

Останнім часом серед представників органів місцевого самоврядування (ОМС), що бажають створити центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), постає питання: чи варто при створенні ЦНАП робити його окремою юридичною особою.
На сьогодні існує два “табори”: ті, хто вважає таку модель ефективною, та ті, хто каже, що ЦНАП, як окрема юридична особа, не гнучка інституція, яка не може оперативно реагувати на проблеми, що вимагають фінансової та/або організаційної підтримки з боку керівництва району/міста/селища/села. Продовжити читання “Cтворення ЦНАП окремою юридичною особою: варто чи ні?”

9-10 жовтня в Києві відбудеться конференція “Стан та перспективи реформування системи надання адміністративних послуг. Децентралізація повноважень у сфері надання адміністративних послуг”

Продовжити читання “9-10 жовтня в Києві відбудеться конференція “Стан та перспективи реформування системи надання адміністративних послуг. Децентралізація повноважень у сфері надання адміністративних послуг””

Оплата послуг держави в центрах надання адмінпослуг: бути чи не бути?

При отриманні адміністративних послуг у нас, зазвичай, вимагають копію платіжки. Але ж це вкрай не зручно – платити через банківське відділення, вистоявши величезну чергу!

Як зробити крок до сучасного безготівкового суспільства?

В Україні створена і швидко розвивається мережа центрів надання адмінпослуг (ЦНАП). На 01.07.2017 їх відкрито вже 713.

Продовжити читання “Оплата послуг держави в центрах надання адмінпослуг: бути чи не бути?”

Як організувати в ЦНАП оплату за надані послуги

Друзі,

відвідання центрів надання адмінпослуг (ЦНАП) засвідчило велику потребу у роз’ясненні ситуації з наданням супутніх послуг в ЦНАП.

В зв’язку з цим, Офіс реформи адміністративних послуг (EDGE) започатковує роз’яснювальну кампанію з інформування ЦНАП про можливі шляхи забезпечення клієнтоорієнтованого підходу при обслуговуванні відвідувачів таких центрів. Продовжити читання “Як організувати в ЦНАП оплату за надані послуги”

Організація оплати послуг через POS-термінали в ЦНАП

POS-термінали в ЦНАП  – вирішення проблеми від Ощадбанку

Якщо запитати відвідувача ЦНАП, чи зручно було б сплачувати за послуги безпосередньо в приміщенні центру, то відповідь є очевидною: ТАК.
Оплата на місці – це зручність, економія часу всіх учасників процесу та оптимізація процедури надання послуг.
107 центрів розмістили в своїх приміщеннях або відділення банків, або кіоски самообслуговування, або платіжні POS-термінали. Прикро, але більше 600 ЦНАП поки що не забезпечують відвідувачам якісний сервіс оплати послуг. Ощадбанк пропонує просте і доступне рішення, що надає користувачу платіжної картки можливість здійснити оплату на місці та не витрачати час, – POS-термінал. Термінальне обладнання Ощадбанку вже працює в 32 центрах.
З терміналом Ощадбанку адміністратори ЦНАП проводять оплату адмінпослуг безпосередньо за своїм комп’ютером, використовуючи інтегроване програмне забезпечення.
Умови розміщення POS-терміналів у ЦНАП є доступними. Процес їх встановлення разом зі спеціальною комп’ютерною програмою, яка містить всі необхідні реквізити платежів, – простий і зрозумілий. У адміністратора має бути:
– комп’ютер з Windows не нижче версії 7 та операційною пам’яттю не менше 2 ГБ;
– Інтернет;
– принтер.

Навчання персоналу проводиться Ощадбанком безкоштовно у зручний для адміністраторів час. Обслуговування терміналу (забезпечення папером, ремонт, заміна тощо) здійснюється без будь-яких додаткових платежів. У разі виникнення питань, пов’язаних зі здійсненням операцій та роботою обладнання, адміністратор може звернутись до служби підтримки щодня з 08:00 до 20:00.

При встановленні термінального обладнання підписується типовий договір про еквайрингове обслуговування.

Етапи встановлення платіжних терміналів у ЦНАП:

З будь-яких питань щодо встановлення POS-терміналів для оплати адмінпослуг у ЦНАП звертайтесь за телефоном: (044) 247-84-37 або на електронну адресу TolkachovPP@oschadbank.ua.

Матеріал підготовлено Офісом реформи адміністративних послуг