9-10 жовтня в Києві відбудеться конференція “Стан та перспективи реформування системи надання адміністративних послуг. Децентралізація повноважень у сфері надання адміністративних послуг”

Продовжити читання “9-10 жовтня в Києві відбудеться конференція “Стан та перспективи реформування системи надання адміністративних послуг. Децентралізація повноважень у сфері надання адміністративних послуг””

Оплата послуг держави в центрах надання адмінпослуг: бути чи не бути?

При отриманні адміністративних послуг у нас, зазвичай, вимагають копію платіжки. Але ж це вкрай не зручно – платити через банківське відділення, вистоявши величезну чергу!

Як зробити крок до сучасного безготівкового суспільства?

В Україні створена і швидко розвивається мережа центрів надання адмінпослуг (ЦНАП). На 01.07.2017 їх відкрито вже 713.

Продовжити читання “Оплата послуг держави в центрах надання адмінпослуг: бути чи не бути?”

Як організувати в ЦНАП оплату за надані послуги

Друзі,

відвідання центрів надання адмінпослуг (ЦНАП) засвідчило велику потребу у роз’ясненні ситуації з наданням супутніх послуг в ЦНАП.

В зв’язку з цим, Офіс реформи адміністративних послуг (EDGE) започатковує роз’яснювальну кампанію з інформування ЦНАП про можливі шляхи забезпечення клієнтоорієнтованого підходу при обслуговуванні відвідувачів таких центрів. Продовжити читання “Як організувати в ЦНАП оплату за надані послуги”

Організація оплати послуг через POS-термінали в ЦНАП

POS-термінали в ЦНАП  – вирішення проблеми від Ощадбанку

Якщо запитати відвідувача ЦНАП, чи зручно було б сплачувати за послуги безпосередньо в приміщенні центру, то відповідь є очевидною: ТАК.
Оплата на місці – це зручність, економія часу всіх учасників процесу та оптимізація процедури надання послуг.
107 центрів розмістили в своїх приміщеннях або відділення банків, або кіоски самообслуговування, або платіжні POS-термінали. Прикро, але більше 600 ЦНАП поки що не забезпечують відвідувачам якісний сервіс оплати послуг. Ощадбанк пропонує просте і доступне рішення, що надає користувачу платіжної картки можливість здійснити оплату на місці та не витрачати час, – POS-термінал. Термінальне обладнання Ощадбанку вже працює в 32 центрах.
З терміналом Ощадбанку адміністратори ЦНАП проводять оплату адмінпослуг безпосередньо за своїм комп’ютером, використовуючи інтегроване програмне забезпечення.
Умови розміщення POS-терміналів у ЦНАП є доступними. Процес їх встановлення разом зі спеціальною комп’ютерною програмою, яка містить всі необхідні реквізити платежів, – простий і зрозумілий. У адміністратора має бути:
– комп’ютер з Windows не нижче версії 7 та операційною пам’яттю не менше 2 ГБ;
– Інтернет;
– принтер.

Навчання персоналу проводиться Ощадбанком безкоштовно у зручний для адміністраторів час. Обслуговування терміналу (забезпечення папером, ремонт, заміна тощо) здійснюється без будь-яких додаткових платежів. У разі виникнення питань, пов’язаних зі здійсненням операцій та роботою обладнання, адміністратор може звернутись до служби підтримки щодня з 08:00 до 20:00.

При встановленні термінального обладнання підписується типовий договір про еквайрингове обслуговування.

Етапи встановлення платіжних терміналів у ЦНАП:

З будь-яких питань щодо встановлення POS-терміналів для оплати адмінпослуг у ЦНАП звертайтесь за телефоном: (044) 247-84-37 або на електронну адресу TolkachovPP@oschadbank.ua.

Матеріал підготовлено Офісом реформи адміністративних послуг

У Харкові відкрито новий Регіональний центр послуг

1 вересня Президент України Петро Порошенко взяв участь у відкритті Харківського регіонального центру послуг. Він буде обслуговувати жителів Харкова і області, яким необхідні послуги адміністративного та пенсійного обслуговування, соціального захисту, реєстрації, земельного кадастру, державного архітектурно-будівельного контролю та багато інших. У відкритті взяли участь Харківський міський голова Геннадій Кернес, Надзвичайний і повноважний посол США в Україні Марі Йованович, депутати Верховної Ради України. Продовжити читання “У Харкові відкрито новий Регіональний центр послуг”

Вже другий тиждень як у Пирятині розпочав роботу центр надання адміністративних послуг

Організація нового ЦНАП була реалізована в рамках співпраці  Пирятинської міської ради та Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ), яка проходила у рамка проекту „Реформа управління на Сході України“.

На сьогодні у ЦНАПі виконкому міської ради можна отримати 109 адміністративних та муніципальних послуг.  Продовжити читання “Вже другий тиждень як у Пирятині розпочав роботу центр надання адміністративних послуг”

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ з питань створення центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) в об’єднаних територіальних громадах (ОТГ) та забезпечення їх ефективної роботи

Переглянути рекомендації

Публікація підготовлена за підтримки Швейцарської Конфедерації в рамках програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади», що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом InnovaBridge спільно з Державним агентством з питань електронного урядування України. Програма EGAP спрямована на використання новітніх інформаційнокомунікаційних технологій (ІКТ), що допомагають вдосконалити якість врядування, покращують взаємодію влади та громадян та сприяють соціальним інноваціям в Україні. Більше про програму EGAP: egap.in.ua