Запитання-відповідь

Запитання-відповідь

Запитання-відповідь

Особливості працевлаштування людей з інвалідністю у ЦНАП

Однією з найбільш уразливих груп населення України є люди з інвалідністю, які складають приблизно 6,2% від загальної кількості населення України. Раніше система реабілітації людей з інвалідністю мала вузьку направленість та була зосереджена в основному тільки на медичній реабілітації, при цьому практично не приділялась увага соціальній та трудовій реабілітації. Люди з інвалідністю були працевлаштовані на спеціальних підприємствах, що ще більш сприяло їх соціальній ізоляції. Перед людьми з інвалідністю існувало багато бар’єрів як фізичних, так і соціальних. Це й обмежений перелік вакансій, недосконалість механізму їх працевлаштування, низький рівень мотивації роботодавців при працевлаштуванні людей з інвалідністю та одночасно їх низький рівень активності в процесі пошуку роботи, що обумовлено і невірою у власні сили, і недостатнім рівнем кваліфікації, і низькими заробітними платами.

(більше…)

Кращі кейси підвищення якості та доступності адмінпослуг

10 перевірених інструментів, які здатні тут і зараз підвищити доступність адмінпослуг та ефективність роботи у Вашому ЦНАП.

Завантажити презентацію:

Кращі кейси підвищення якості та доступності адмінпослуг

 

Як відбуватиметься трансформація публічних послуг в Україні

Комплексним баченням перетворення держави на зручний та високоякісний сервіс поділилась заступниця Міністра цифрової трансформації з питань розвитку публічних послуг Людмила Рабчинська на конференції «Адміністративні послуги в контексті розвитку ОТГ та процесів цифрової трансформації» 10 жовтня.

Ми записали для Вас головне. Отже:

(більше…)

Презентація онлайн-сервісу державних послуг ДІЯ

Віцепрем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Mykhailo Fedorov презентував бренд цифрової держави #Дія – онлайн-сервіс державних послуг, якими буде зручно користуватися кожній людині. (більше…)

Черги у ЦНАПах перетворяться на спогади

На Херсонщині на обласному рівні подолати черги та, як наслідок, невдоволення відвідувачів стало можливим завдяки: (більше…)

Навчальний посібник з надання адміністративних послуг (для адміністраторів ЦНАП)

 Переглянути посібник

Посібник створено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України спільно з Офісом реформи адміністративних послуг (в рамках впровадження Проекту EDGE, Урядування і експертна підтримка реформ в Україні, що  фінансується Урядом Канади) та Всеукраїнською асоціацією центрів надання
адміністративних послуг як практичний інструмент з підготовки адміністраторів, що тільки приступають до виконання своїх обов’язків.
У Посібнику представлено базову інформацію про:
– чинну систему надання адмінпослуг з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти, яку необхідно знати адміністратору при наданні адміністративних послуг;
– вимоги щодо надання найпопулярніших адміністративних послуг (державна реєстрація місця проживання, паспортні послуги, земельні питання, державна реєстрація актів цивільного стану, фізичної особи-підприємця, нерухомого майна та обтяжень);
– по-крокові дії при роботі з відповідними реєстрами та базами даних.

При укладанні Посібника було використано матеріали з Інструкцій користувача, укладені ДП «Національні інформаційні системи» та розміщені на його веб-ресурсі https://nais.gov.ua/.

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України наперед вдячне за будь-які зауваження і
пропозиції щодо провадження державної політики у сфері надання адміністративних послуг.

Розпочалася ера якісних та доступних держпослуг

Опублікований Указ Президента N647/2019.
Відтепер в усій Україні: (більше…)

Кращі практики обслуговування громадян стали нормами

Опублікована Постанова Кабінету Міністрів від 14.08.2019 №714, яка вдосконалює надання адміністративних послуг. Проєкт Постанови був розроблений Мінекономрозвитку спільно з Офісом реформи адмінпослуг (проєкт EDGE).

Мета – підвищити якість та доступність адмінпослуг, адже через мережу центрів надання адмінпослуг (ЦНАП), яка станом на 01.07.2019 налічує 796 ЦНАП по всій Україні, щодня отримують послуги 57000 громадян. 6% українців – люди з особливими потребами.

«Все починалось з розробки інформаційно-інструктивних матеріалів щодо організації взаємодії між центральним офісом ЦНАП та його територіальними підрозділами / віддаленими робочими місцями. Саме під час роботи над цими матеріалами ми дійшли висновку, що набагато ефективніше буде подати цю інформацію саме через відповідний нормативно-правовий акт. Керівництву ЦНАП простіше керуватись в роботі офіційним документом аніж рекомендаціями. До того ж, Урядовий документ можна використовувати як обґрунтування перед керівництвом РДА або міськими/селищними/сільськими головами та/або депутатами. Так і народилась постанова Кабінету Міністрів про внесення змін до Примірного Регламенту та Положення про ЦНАП», – Олександр Андрєєв, керівник сектору з розвитку ЦНАП Офісу реформи адміністративних послуг, що діє при Мінекономрозвитку за підтримки проєкту EDGE та Уряду Канади.

Таким чином, адмінпослуги будуть простими та доступними:

  1. Для жителів ОТГ та віддалених населених пунктів: територіальні підрозділи ЦНАП, віддалені робочі місця адміністраторів, робота старост тощо);
  2. Для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп: обслуговування вдома, безперешкодний доступ до приміщень ЦНАП, місце для колясок, пандуси, поручні, зручне інформування, у т. ч. шрифтом Брайля, обладнані санітарні кімнати тощо);
  3. Для кожного відвідувача: платіжні та інформаційні термінали, попередній запис в чергу, зони очікування, телефонні консультації, скриньки та книги відгуків тощо).

З текстом Постанови та змінами, що додаються, можна ознайомитись тут: http://bit.ly/2ZbUZHo

З кращими  практиками забезпечення комфортних  умов  для осіб з інвалідністю в ЦНАП можна ознайомитись тут: http://cnap.in.ua/cnap_comfort

Зі станом розвитку мережі ЦНАП за І півріччя 2019 року можна ознайомитись за цим посиланням:  http://cnap.in.ua/monitoring-1-half-of-2019/

Наша сторінка у Фейсбук: https://www.facebook.com/poslugy.reform/

 

ЯК ЗРОБИТИ ЦНАП ЦЕНТРОМ ЖИТТЯ ГРОМАДИ. КРАЩІ ПРАКТИКИ

Центри надання адміністративних послуг (далі ЦНАП, – прим. ред.), вже давно увійшли в наше життя як місце, де можна отримати послуги від органів влади. Багато громадян вже встигли детально ознайомитись з роботою ЦНАП, адже щодня мережа ЦНАП обслуговує 57000 відвідувачів. Та є люди, які досі жодного разу не завітали до ЦНАП.

Однак мережа ЦНАП розширюється, станом на 1 липня 2019 року в Україні працює 796 ЦНАП (детальніше зі звітом щодо розвитку мережі можна ознайомитись тут: http://cnap.in.ua/monitoring-1-half-of-2019/). ЦНАП розширюють перелік послуг, організовують навчання персоналу, покращують умови перебування відвідувачів і з кожним роком стають все більш затребуваними та впізнаваними.

(більше…)

ЦНАП-КОМФОРТ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ. УСПІШНІ ПРАКТИКИ

В Україні понад 2,6 млн громадян зі статусом інвалідності. Це значить, що >6% відвідувачів центрів надання адміністративних послуг  – люди з інвалідністю. Згідно з Єдиними  вимогами (Стандартом) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП, адміністратори мають діяти в інтересах клієнтів.

Діяльність держави щодо осіб з інвалідністю полягає у виявленні та усуненні перепон та бар’єрів, у тому числі стосовно доступу до об’єктів громадського та цивільного призначення (Закон України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», стаття 4)

(більше…)

Valeriia