Громадський моніторинг якості адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції України

Громадський моніторинг якості адміністративних послуг, які надаються Міністерством юстиції України

 Переглянути аналітичний звіт

Звіт містить результати громадського моніторингу якості адміністративних послуг,  які надаються Міністерством юстиції України. Моніторинг було проведено в жовтні –  грудні 2015 року в Одеській, Харківській, Львівській, Дніпропетровській областях  та місті Києві громадською організацією «Центр політико-правових реформ» (далі –  ЦППР) у співпраці із іншими громадськими організаціями в рамках грантового проекту  «Громадський моніторинг адміністративних послуг Міністерства юстиції України як  дієвий механізм впливу на їх якість» за підтримки Проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Справедливе правосуддя».

Метою моніторингу є оцінка рівня задоволеності громадян адміністративними  послугами, які надаються Міністерством юстиції України. На виконання поставленої  мети було проведено опитування користувачів відповідних адміністративних послуг,  виявлено переваги та недоліки у користуванні такими послугами та сформовано рекомендації з метою поліпшення якості надання адміністративних послуг Міністерством  юстиції України (далі – Міністерство юстиції або Мін’юст). В звіті представлено аналіз даних за результатами опитувань у пілотних регіонах  проекту та місті Києві, ілюстративну інформацію (візуалізації) у вигляді таблиць, схем  та графіків. Також у звіті представлено обґрунтовані рекомендації щодо шляхів поліпшення якості адміністративних послуг та підвищення рівня довіри громадян до державних органів та Міністерства юстиції України зокрема.

cnapadmin